Programmet har jeg døbt:
GLOBAL BUDGET
Hjemmesiden til dette er under konstruktion. www.global-budget.dk
Da min store passion er mit arbejde og min hobby er mit arbejde har jeg i min meget interessante tid som Interim Konsulent observeret, at mange virksomheder har et uhørt antal, rigtig mange regneark og nogle dyrt købte småprogrammer.
Regnearkene har ingen indbyrdes relationer. Der er kun 1 person som kan regnearket og det er han/hun som har udarbejdet det. Ulempen ved regneark, er at de ikke kan tilføres x antal poster med hver sin variabel.
Mange systemer har i dag en menu knap til udtræk til Excel og hvad så? Ja, derefter skal brugeren igen bruge tid på at sortere, formatere, indsætte pivottabeller eller diagramtyper også videre.
Regnearkene kan deles op i nogle hovedkategorier
Jeg er ved at udvikle Et Program med tilhørende SQL database som har alle ovenstående elementer i sig og som krav til mig selv skal det også kunne levere data til de gængse ERP-systemer.
Når Programmet er færdigt, skal det afprøves og hvis du som læser dette er interesseret i at teste programmet, må du meget gerne kontakte mig via kontaktformularen.